Sunday, January 1, 2012

Welcome 2012

Jak jste si užili Silvestr ?
     Jestli máte nějaké historky, rozhodně je napiště do komentářů a jestli se chcete pochlubit nějakými fotkami, rádi se podíváme. Můžete nám je poslat na 'chrisdickblog@gmail.com'. Já jsem bohužel moc fotek nepořídil, protože mě zradila energie(baterka), ale alespoň i to něco málo co jsem pořídil Vám ukážu.

How did you guys enjoy New Year's eve ?
     If you want to share some stories you can leave them in comments and If you even want to share some photos you can send them on 'chrisdickblog@gmail.com'. Unfortunately I didn't take much photos because my battery died, but I'm gonna share at least the little I got.
random fun with sparkles #1


random fun with sparkles #2
firework #3
firework #4
firework #5

1 comment:

  1. Krásne! Ja som chcela fotiť ohňostroje ,ale nepodarilo sa mi to :/ Mám asi len 3 pekné fotky..:/

    ReplyDelete